Klaar voor jouw ideale klantstrategie?
Vertel mij meer!Klantgerichte strategieën
Stap 1 in onze Clear VALUE Method™ voor digitale transitie is een heldere klantstrategie, afgestemd op uw zakelijke ambities. Niet met het selecteren van software. Laat ons u vertellen hoe. En bespreek onze klantcases.
Nieuwe oplossingen
Stappen 2, 3 en 4 in onze Clear VALUE Method™ richten zich op het vertalen van uw klantstrategie in nieuwe oplossingen: een operationele klantreis, uniforme data, nieuwe vaardigheden en verbeterde processen. Laat ons u vertellen hoe.
Juiste veranderingen
Stap 5 van onze Clear VALUE Method™ gaat helemaal over het leveren van de resultaten zoals gedefinieerd in Stappen 1 tot 4.
Onze verandermanagers, programma- of projectmanagers begeleiden uw team. En onze interim specialisten ondersteunen en leiden uw team op.
Referenties
- Meest ervaren partner CDP Institute.
- Gewoon waarde: Geen overheadkosten.
- Onafhankelijk.
“Onze ervaring: het succes van een Customer Data Platform of CDP gaat niet over software.”
Case Studies
NL This leading baby fashion retailer wanted to find an effective way to improve business…
Lees meerThis food retailer understood that capturing customer data from both the website…
Lees meerThis Dutch electronics retailer is growing fast: both in like-for-like sales in stores…
Lees meerThis Dutch company is a market leader in a niche market. Its challenge…
Lees meerAdapt Clear Value Whitepaper
Wat is onze ervaring met het selecteren en inzetten van de beste CDP? Download hier onze whitepaper.
Download!Ons laatste nieuws en inzichten
Klanten vertellen
Over ons
Omzet en winst staan onder druk. Concurrenten komen uit onverwachte hoek. Klanten doen vaak net iets anders dan je had verwacht en hun gedrag verandert steeds sneller. Je wilt overzicht, inzicht en een connectie met je doelgroep om met hen mee te bewegen. Je wilt de klant centraal stellen in je bedrijf.
Wij kijken met klantobsessie naar jouw bedrijf.
We willen weten wat je ambitie is, wat je doelen zijn en je issues kennen; we willen je bedrijf begrijpen. En je klanten.
Met klantdata kun je de customer journey van je klanten sneller en beter volgen. Dan kun je dus ook je budget effectiever inzetten en vervolgens meer omzet en winst maken.
Hoe? Wij adviseren en realiseren. Onafhankelijk en eerlijk.
Lees meer