Klaar voor jouw ideale klantstrategie?

Vertel mij meer!

Referenties

Portrait of Frans Melenhorst: Founder of Adapt Clear Value
  • Meest ervaren partner CDP Institute.
  • Gewoon waarde: Geen overheadkosten.
  • Onafhankelijk.

“Onze ervaring: het succes van een Customer Data Platform of CDP gaat niet over software.”

Case Studies

Case: grote retailer in babyfashion werkt klantgedreven

NL This leading baby fashion retailer wanted to find an effective way to improve business…

Lees meer
NL Case: leading food retailer integrates customer insights

This food retailer understood that capturing customer data from both the website…

Lees meer
Case: electronics retailer transforming from product push to customer-centric selling

This Dutch electronics retailer is growing fast: both in like-for-like sales in stores…

Lees meer
Case: world leader improves sales by standardizing sales process and using unified B2B2C insights

This Dutch company is a market leader in a niche market. Its challenge…

Lees meer

Adapt Clear Value Whitepaper

Wat is onze ervaring met het selecteren en inzetten van de beste CDP? Download hier onze whitepaper.

Download!

Ons laatste nieuws en inzichten

CDP

CDP in EMEA: January 2022 report

The new report by the CDP Institute shows that CDPs are becoming more mainstream. But for many companies selecting the right CDP…

Lees meer

Adapt and Clear Value join forces

Adapt adds leading customer strategy and CDP specialist Clear Value to its services. On January 1, 2022, Clear Value became part of…

Lees meer

Klanten vertellen

“De rol van Clear Value was die van een onafhankelijke consultant die samen met Accenture in het proces werkte. De diepgaande kennis en professionaliteit hebben in belangrijke mate bijgedragen aan de keuze en implementatie van een zeer krachtige en geschikte CDP-oplossing. Frans en zijn team zijn zeer capabel , zeer professioneel en ik zou ze ten zeerste aanbevelen.”

Mike Rawson, citizenM

“Frans heeft voor Kamera Express in een kort en efficiënt traject One CRM visie gecreëerd; een grondige analyse van de huidige en gewenste status; een werkbaar plan van aanpak waarbij alle stakeholders zijn betrokken. Resultaat: niet alleen een gedragen en eenduidig idee van wat we moesten doen, maar ook een pragmatisch plan van aanpak.”

Daniël van Dijkman, Kamera Express

“De samenwerking met Frans Melenhorst (Clear Value) heb ik als zeer professioneel en kundig ervaren. Houdt continu de voortgang van het project bij, escaleert indien nodig en is inhoudelijk sterk op het gebied van klantdata.”

Bjorn Quartel, Roompot Group

“Met Frans haal je een professional in huis die kan terugvallen op een enorm netwerk in dit domein. Hij is rustig, houdt overzicht en komt snel tot de kern. Houdt bij complexe projecten rekening met alle stakeholders. zeer sterke projectmanager.”

Tamara Smith-Zonneveld, PLUS Retail

Over ons

Omzet en winst staan onder druk. Concurrenten komen uit onverwachte hoek. Klanten doen vaak net iets anders dan je had verwacht en hun gedrag verandert steeds sneller. Je wilt overzicht, inzicht en een connectie met je doelgroep om met hen mee te bewegen. Je wilt de klant centraal stellen in je bedrijf.

Wij kijken met klantobsessie naar jouw bedrijf.

We willen weten wat je ambitie is, wat je doelen zijn en je issues kennen; we willen je bedrijf begrijpen. En je klanten.

Met klantdata kun je de customer journey van je klanten sneller en beter volgen. Dan kun je dus ook je budget effectiever inzetten en vervolgens meer omzet en winst maken.

Hoe? Wij adviseren en realiseren. Onafhankelijk en eerlijk.

Lees meer

Neem vandaag nog contact op

Bel, mail of stuur een bericht voor meer informatie

Contact